Benvinguda i presentacions de professor i estudiants visitants

17/05/2024

El passat dijous 16 de maig es van reunir membres del grup GICITED per donar benvinguda i assistir a la presentació dels següents visitants:

• Dr. Daniel Pagnusa és professor de la Universidade Federal do Rio Grande do Sul, Brasil i està realitzant una estança d'investigació de dos mesos (juny-juliol) al nostre grup, amb l'objectiu de realitzar assaigs acústics i de comportament al foc de materials.
  • Víctor Manuel Santos Rodríguez és estudiant de màster d'eginyeria ambiental de la Universidad Autónoma de México i està realitzant una estança d'investigació per realitzar proves de comportament al foc dels materials desenvolupats durant la seva tesina de màster.
  • Chiara Lombardo i Marta Pacinotti són arquitectes recent graduades de la Universitat de Cagliari (Itàlia) i estan realitzant una estada de tres mesos al Laboratori de Materials de l'EPSEB, com a part del programa Erasmus+ Traineeship. Van presentar els seus treballs finals de carrera titulats "TERRA ESTÈTICA - Explorant les decoracions arquitectòniques de terra”, sobre les decoracions de l'arquitectura de terra a nivell mundial des del significat social i cultural, i "TERRA CRUDA I DISSENY, Projecte d'un panell tèrmic de paret”, sobre les propietats tèrmiques i sensorials de la matèria terra, per desenvolupar un panell calefactor de terra com a element de disseny per a l'arquitectura d'interiors.