El grup GICITED al congrés CIMAD24

17/06/2024

El III Congreso Ibero-Latinoamericano de la Madera en la Construcción CIMAD 2024 s'ha celebrat a Madrid del 10 al 14 de juny.

Del 10 al 14 de juny de 2024 s'ha celebrat a Madrid el III Congreso Ibero-Latinoamericano de la Madera en la Construcción CIMAD 2024 on la Dra. Laia Haurie ha presentat l'article titulat "Efecto de la presencia de holgura en el comportamiento al fuego de uniones metálicas ocultas para estructuras de madera".

El dia 10 s'ha organitzat un seminari tècnic a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Monts, Forestal i del Medi Natural de la Universidad Politécnica de Madrid (UPM) titulat "TECNIFICACIÓN E INDUSTRIALIZACIÓN: La simbiosis perfecta para el fomento de la madera en la construcción". I del dia 11 al 14 s'ha desenvolupat el congrés CIMAD24 a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de la UPM, amb la participació de conferenciants molt rellevants de l'àmbit de la construcció amb fusta.

Així mateix, la xarxa LIGNOMAD, d'on el grup GICITED en forma part, ha disposat d'un stand en la zona d'expositors des del qual s'ha pogut fer promoció dels projectes en curs.