Jornada sobre propagació del foc en façanes i patis interiors

El proper 25 de gener a les 9 hores tindrà lloc a l’Espai Bombers la jornada tècnica “Propagació d’incendis en patis interiors i façanes: un problema pendent”.

Aquesta jornada tècnica està coorganitzada pels Bombers de Barcelona i el grup GICITED de l’Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (EPSEB-UPC) i s'enmarca en les activitats organitzades al voltant de l'exposició "Protegir Barcelona. Bombers i prevenció d’incendis, 1833-2022"

Està dirigida al personal operatiu dels Bombers de Barcelona i els Bombers de la Generalitat, així com a tècnics projectistes, col·legis professionals, tècnics municipals, estudiantat i professorat de la UPC.

Dades de la jornada

25 de gener de 2023
Espai Bombers - Parc de la Prevenció C/Lleida, 30 Barcelona

Imprescindible inscripció enviant un correu electrònic a l'adreça espaibombers@bcn.cat i indicant el número d'assistents.

Programa de la jornada

El programa d’aquesta jornada tècnica és el següent:

9.00 h      Benvinguda

• Sebastià Massagué Mir, cap del Servei de Protecció Civil, Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de l’Ajuntament de Barcelona
  • Ana María Lacasta Palacio, doctora en Física, professora de l’EPSEB (Universitat Politècnica de Catalunya)

9.15 h      Propagació d’incendis en façanes

• Pilar Giraldo Forero, doctora arquitecta, investigadora de l’INCAFUST-CTFC, professora associada de la Universitat Politècnica de Catalunya

10.00 h    Incendi a la Torre Ámbar (Madrid, 20 d’agost de 2020)

• Ricardo Jiménez Paz, inspector en cap de la Inspecció de Coordinació i Serveis a la Comunitat. Bombers, Ajuntament de Madrid

10.45 h    Pausa i cafè

11.15 h    Propagació d’incendis en patis interiors. Punt de vista normatiu

• Esteve González Cuxart, bomber de la Generalitat, graduat en Arquitectura Tècnica i Edificació