Seminari de Patrimoni Sacre

El proper dilluns 25 de Març de 2019, de 18 a 20h a la sala d’actes de la Fundació Joan Maragall (Carrer de València, 244, 08007 Barcelona), tindrà lloc la 17a sessió del Seminari Intern de Patrimoni Sacre de la Fundació Joan Maragall, dedicada a arquitectura sacra efímera.

Comptarà amb la participació del Sr. Ricardo Flores, professor de projectes de l’Escola d’Arquitectura de Barcelona, que presentarà la capella del despatx Flores&Prats per a l’estrena del Vaticà a la 16° Bienal de Arquitectura de Venecia de 2018; i també amb el Sr. Eduardo Delgado Orusco, professor de projectes a l’Escola d’Arquitectura de Saragossa i autor de nombrosos articles sobre arquitectura religiosa actual, amb la ponència “Lo efímero y lo permanente”

Confirmació d'assistència enviant correu electrònic a l'adreça